2008年11月3日 星期一

為我分擔婚禮工作的好伴侶

係我的工作中,當然離不開的工拍攝器材,而為我分擔的除了係我的助手樂仔,當然不可不提的係我的工具箱.
在一日的工作中,我大約知當日有野會出現,影的會有什麼相.而器材會盡量帶多D來準備用,開頭我都係好像好多攝影師,有個背包就可以了.但當自己對相的要高提高.器材增加.如你做一天回家的時間,背部都非常辛苦.有時也不能瞓.所以係今年3月,就買了個工具箱回來分擔我的辛苦....
用左幾個月,佢係我工作中分擔了不小的部份.佢負責的工作包括(同我帶器材,保護佢地,比我用來站在他上影高角度的相,比我係休息等車同坐車無位坐時比我坐,人工係$2480世薪.因為有一世保用,哈哈.係買佢地都想了好耐,因為我自己覺得太貴太貴了,係買同不買期間都有幾個星期,期間不斷地係網上睇佢地自我介紹,用車駛過,用實彈射擊過,又下了海中幾個鍾,係內部的物品都完全無事.所以之後決定請左佢,回來幫我手.這拍檔我自己好滿意,希望可以同你一直為各位新人服務吧

THX BOX
...........MILK FUNG








1 則留言:

匿名 提到...

得物有所用,好、值...
難怪你要諗咁耐,哈.....
by preyan