2008年11月18日 星期二

客人的支持同體諒係我的恩惠,好過千句多謝同金錢..

我的客人,好多都係係ESD LIFE到搵我的,這個網係由政府其中個資訊網,有不同的東西都有講到,
而其中係有個專講婚事的論壇...內有好多不同的東西,有講婚紗,婚禮,同籌備等等,有時客人對當日的攝影師滿意,都會係個論壇到寫出來讓其他新人分嚮...所以會有好多不同的攝影係上面搵生意.
當然有人寫好自然有人寫唔好,所以都幾多攝影師因而彈起或消失.

我自己高興的係當第一次有人係論壇到寫感謝的說話,當我睇到時,真係無言的感謝,有說不出的THX.當然我係一個比較低調的人,所以同不會係論壇到寫太多的東西同造馬等等,有人講滿意自己的表現,我都會將佢地的說話放係自己的相簿內.讓其他客人睇相簿時可以有點了解我的工作態度.

講真,當然希望有人一直係論壇到不斷有新的意見啦.不過一齊都係我自己覺得隨緣吧

MILK FUNG ^^.

沒有留言: