2008年11月20日 星期四

想搵個唔怕辛苦,但有心機學習的攝影學徒

我由新入行都現在雖然係好小時間,不過我的身體自知已經不同之前,做一日已經想休息.我一路都有不斷搵助力,但現在的青年多數都以為做攝影好容易.但不知要成位個能夠以相機來全職的攝影係非易事.表面的風光有人睇,但背負了太多的東西就小人會體會到.所以如你想入這行,又不怕辛苦,開始時收入會好小.多數星期六,日先開工,有時係本公司STUDIO學野.有時去不同的地方影相等等,
.
長話短說,我想搵「你」做乜?
1) 出 Job 時,幫我拎器材,拎鏡,揸反光板,打燈。
2) 係我專心影相時,幫眼注意一下有咩穿pun野,整理好客人的衣服儀容
3) 係我STUDIO到負責BOOKING同睇場.
4) 做交收嘅工作
5) 簡單嘅文職工作
如個「你」係咁嘅人:
1) 照顧到自己之餘,仲有能力照顧埋我
2) 可以好早起身,分分鐘去d好山卡拉嘅地方開工
3) 有passport, 有回鄉證,出國唔駛經阿媽同意
4) 有禮貌,有耐性,準時
5) 星期六,日甚至平日都好得閒
6) 最好有少少基本嘅攝影知識,唔好做做下job問我影相野,唔好問我白平衡同ISO有咩關係,
7) 最好識用電腦就更好啦!
「你」嘅回報係:
1) 有一個好nice, 對你好好嘅boss
2) 合理嘅工資
3) 開工唔會捱餓(晚晚食好野.魚翅可以食到你唔食.)
4) 如果有機會可以出國做野,我會帶埋你去,做完野大家去hea下
如有興趣可以直接聯絡我吧THX

mail: bobrshop88@hotmail.com
MILK FUNG

10 則留言:

匿名 提到...

有什麼途徑可以做

MILK 提到...

無一定的東西,有心同識小小電腦就可以了

匿名 提到...

你拍的東西很美,
我也很有興趣從事這行,真想應徵一下,
可是每星期六 總有要事作,
祝你早日找到好助手吧!

真的很美呢~哈

匿名 提到...

我有興趣,不知還有沒有這個機會。

先生 提到...

我有興趣,不知還有沒有這個機會,
如有,還請聯絡我,
我e-mail是jccw0229@yahoo.com.hk

匿名 提到...

您好!唔知過左咁耐你請左人未呢?
如果未請,可唔可以比個機會我?
我自問都係你提到既人黎,可以既話,請聯絡我e-mail:liwai228@hotmail.com

匿名 提到...

I am interested and available as a part-timer on sat/sun, mon-fri night.Please contact me via
ballzi1024@yahoo.com.hk if you need someone to assist.

匿名 提到...

你好! 我叫Wilson, 我好想有呢個機會能跟你學野, 我愛影相亦有簡單攝影知識。希望你能比機會我。謝謝~

EMAIL: wilson2288@hotmail.com
islandleung@hotmail.com

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Unknown 提到...

你好! 我叫man, 我好想有呢個機會能跟你學野, 我愛影相亦有簡單攝影知識。希望你能比機會我。謝謝~

EMAIL: kenlo0687@gmail.com
電話:96180557