2008年11月18日 星期二

我的開始到現在

我做了婚禮攝影的時間不多.都係3-4年到係這幾年間.我做過的客人都不小.回想起初初我入行的時間,我收的價錢不高,都係以平來做吸引客人的條件...不過都好多謝我初初出道時的客人能夠比機會我為他們的婚禮負責影相同VIDEO的工作,剛開始的時間,我ONLY識拍VIDEO對攝影同做片頭的SOFTWARE都完全唔識.好多時,做片頭都要比其他行家做.$200一條,其實唔算貴,不過有時客人要左改右改的時間,係行家同客人中間的我..都受了不小說話...做兩者的平行真不是易事...
我負責VIDEO這樣的日子過了1年.有一天,由於當時的我還未有自己的公司,多數見客人會相約係COFFEE SHOP等的地方見面. 有一天我同日內見了係不同的地方見了4對客人.結果全部都係對影相的要求未能合乎他們而不用我們攝影等等.我有了想法就係客人對影相係大過VIDEO好多的.所以我就一直係VIDEO的不同做片頭的SOFTWARE同影相方面開始起步.開始時我攝影的技術不好,有些客人ONLY搵我做片頭.,今我就會同佢地免費影影,...令自己有多D做婚禮攝影知識.

直到現在,自己有了公司,有STUDIO,我的攝影,VIDEO同片頭的東西我都可以負責到,.當然我知有許多的東西還未識,不過係現在的客人都係我可以負擔起的工作,不論係攝影,攝錄,片頭,即日剪片,同行家之間的合作,都不會有佢講無你講的情況出現,有時行家會咩都講錢要做多幾張相又要講錢,即日剪又話唔夠時間,全部都比較KO佢,你做唔到我做,.你可以話我收得平.不過客人係我搵來的.我就要盡自己的能力做好佢.唔識唔緊要,自己試過去做,做唔到都係好好的經驗

沒有留言: