2008年11月12日 星期三

非常忙碌的11月

11月係我婚禮工作的大旺月,上加之前的幾個月的婚禮後期工作.令我的工作時間係工作,工作再工作,不用去影婚禮,就係回公司執相,做片頭同VIDEO的後期等等........
今個11月我執相的客現在去到9月尾,VIDEO就係9月中的客人.不過日日都有10月至11月頭的客人打來問我D相執左(((幾多呀))))而唔係問開始執我D相未.今我的答案都係得幾個.就係未呀.未開始執,請你等等,,,
其實我當然知你們好心急要D相,但係如果我係要求低的執相態度來執,D相可以好快.今D相會靚嗎???唔靚又怕你唔喜歡.搵左我影又唔靚.今除o便搵個朋友影都可以啦.你們睇了我的相同VIDEO,你們喜歡覺得好先搵我幫手影相,今我就會對自己的相同VIDEO做到自己滿意先比客人.今我有不對嗎?????
做到就來死的MILK FUNG 上 /\.....

4 則留言:

匿名 提到...

由我diy放係帖入面地圖同埋枱號
我已經用左好多時間,因為我係初手,對design咩都唔識,所以我覺得做後期真係會好有要求,做好左出來,又發覺轉個方法會靚,咁就又會重新做過,所以
認同你的講法,加油.....
Preyan

匿名 提到...

係無錯, 不過, 問題係, 你接得job 的話就應該要自己睇返有無咁多時間去做, 準時好重要, 如果唔準時先有, 咁係唔係你的功力未去到呢?定係自己安排的時間唔好呢?
用心, 準時先係對大家的交代. 俾心機

匿名 提到...

我諗你緊係講緊我同我老公Jackie.
其實個個客都會好心急.
你諗下攪咗年幾都係為咗結婚o個日.
仲要再等真係好辛苦.
心血結晶係你手上緊係心急啦.
生個仔出黎都想快d睇下.
不過你講得啱要整靚相係要用時間既.
KAREN&JACKIE30OCT

MILK 提到...

KAREN & JACKIE
我當然唔係講你們啦.你們千萬不要唔會.係因為有好多客人以為我好得間,又唔執相,所以我先今寫炸.我知好多都好急睇相.我係一定明白的,

Milk fung