2008年11月3日 星期一

我的價值

自問我的相片不是好靚,但係我每張相片都係新人比我機會,所以盡量去影,不同的角度,希望有新的感覺為新人帶來喜悅。
我開始為攝影工作時,開始的價錢係$3,300時間無限,早到由零晨4點都試過,晚去到零晨1點先係酒樓都試過。現在我的收費有人話貴,有人話合利,每當同客人見面,我都係不會太HARD SELL,因為不想比迫佢要今,不即時Join的客人也不過再打電話給他們追問考慮成點。抱著一切隨緣的心態。
有時客人要我平D,無問題。我唔收錢同人影都試好多次,因為佢地真係無錢請攝影師,同時又不時請人多,一二圍到啦,但當我知到客人係請了一個收費好貴的化妝師,而要我們的攝影平D的客人,我係一定不會平比佢地的,因為太不合理。你可以拎幾千請個化妝為你一個新娘子化妝,而要我們平D的為你當日幾百人影相留念。哈哈。。。。

Milk Fung

沒有留言: