2008年11月3日 星期一

連續六天的婚禮攝影工作,(嘔,休息不足,)


好耐都係寫野啦,因為我一連六天的婚禮工作,今天已經係最後的半天.順利完成....

每天都係早上五,六時起晨,一直到晚上一,二點先可以休息.開頭一兩天都好好地,不過到了第三天已開始好辛苦,好想好好休息下.所以每當接完新娘子回男家時上車時就會好好休息,小睡片刻,有時到了時上係其他人食晚宴時都係坐係到,連食野的興趣都無.不過為我帶來動力的就係六對新人的笑容,同佢地給我信心的工作,就算做到嘔了幾次都係直得的.每當想到新人期望我影的相時,我就有力同新人影每一張相.辛苦的身心,沒有了^^


MILK FUNG

2 則留言:

匿名 提到...

保重身子
強壯身體才可拍出美麗相片
加油
by preyan

karenjackie 提到...

哼!無我張相既?
你漏咗我呀!!!!!!!!!