2008年12月22日 星期一

我的婚禮後期的進度同交相期.

各位係08年9月至11月內的新人,我會係農曆新年會會收到你們已經執好的相同VIDEO,而係12月之後的新人會係4月頭收到.其實我欠你們的相同VIDEO.我不需要影婚禮的時間我就係做你們的後期相同就快結婚的片頭等等.就算係辛苦都不能有休息的時間.每當想到你們在等我的相同VIDEO希望可以係假期間同朋友分享喜悅,我都會再坐在我的位上不斷地做做做...... 有客人叫我搵多個人同你執D相啦. (我有試過.不過結果係比個客要我再執多一次先收貨,當然係我自己執反先可以啦.) 每一個攝影師係影一張相時,佢一定會知張相出來的效果,如係我搵其他人執,今你們就唔要搵我影啦,係一天內我影幾百幾千張相,我都係會一張張去執,所以時間上我係好耐先可以有相比客人,當然你們覺得要等好耐,如你要快定要好.係你們選擇我同你影前係米已經定左呢,



MILK FUNG

1 則留言:

匿名 提到...

That's bullshit! I don't believe a word of it.