2009年4月8日 星期三

4月的近況



4月同之前的月份工作其實無太大分別,都係執相,做相簿,剪片等等的工作.不過係我做後期的工作中有個部分係我自己比較喜歡的.就係做比客人的完全執好晒同有個靚靚封面的DVD COVER 碟.


對我自己做封面時,都係一路想著客人收到我的封面時的情況係點呢,係開心定係今遲先寄來GA的感覺呢.哈哈.一個小小的DVD COVER表示我對客人的小小心意,我不會睇成係PACKAGE的一部份,客人好小會特別問我D PACKAGE有無包括有個靚封面.但對我來說,客人有個屬於自己的美好一天已經比了我.我都會為佢地有點特別的東西來好好留念的小禮物...


沒有留言: