2009年2月8日 星期日

澳門的婚紗相總於執好了

上年9月開始在網上搵新人去澳門影一些比較特別的婚紗相,我收到予許多的新人有參與.因為我想影婚紗相,係一些比較用後期加工非常強勁的相.唔係同同都喜歡或接受.所以今次的婚紗都係免費的.希望可以影到我要的東西回來.
結果我今次的相都有我要的東西,自己都有60分滿意.哈哈.
唔滿意的地方係因為本次自己的器材未有準備太好同因為要即日來回,時間上唔夠用.好多時都想影的東西都無影,如有一定多好多靚相.不過斷過今次的經驗我已經準備同買了我要的器材.已經有足夠的心態去影同做,希望D相有新人喜歡,可以比機會我同佢地去影啦...


               全輯澳門婚紗相





2 則留言:

loilwyatt 提到...

「拉斐特」位於港鐵站上蓋之二萬呎自置物業,提供多個特色證婚禮堂及婚宴場地,總共為超過2500對新人籌備婚禮,我們的專業團隊同時為新人提供完善婚禮配套:婚紗禮服,新娘化妝和攝影攝錄,實現真正一站式婚嫁服務。
www.l-wedding.hk

Nothing is impossible for a willing heart. 提到...

SAI events MC Michelle Ho, Wedding Planner and MC, Event MC, Banquet Planner and MC, 婚禮統籌, 婚禮司儀, 活動司儀, 宴會統籌, 宴會司儀
http://www.sai-events.com.hk/