2009年1月27日 星期二

我的新助手

今年我搵多左個好幫手做我助手.其實我前年已經搵了個好的助手為我分配了不少的攝影器材.今年我更加搵了個女助手.其實一天內的相我覺得都係欠左小小的東西,一直都想不出有什麼問題.但當我請教多位的攝影大師,我發覺了.就係欠了個女攝影師係一些場合到影的靚相.今年又是一個令我不斷進步的一年.我希望有了個女助手,可以為我帶來新的靚相為新人留下更多的好回憶
^^
祝各位準新人婚姻美滿
MILK FUNG

1 則留言:

匿名 提到...

希望女助手真的能分擔你的工作
我對你的攝影團隊有如下意見:
*新人整體有無亂左,新娘條拖尾裙放返出來
*攝影次序先由新人家人、親人、朋友,逐點加人會較好,由你去發號司令
*可以再主動搞多d氣氛一點
*可以與兄弟姊妹製造驚喜給新人,如各人感受訪問,新人訪問,父母訪問...